Tussenstop Mauritius - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Tussenstop Mauritius - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Tussenstop Mauritius

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Mei 2013 | Mauritius, Mauritius

Dag lieve mensen,
Nou ik dacht ik ga het gewoon eens proberen! Maar dat heb ik natuurlijk weer, net een heel verhaal getypt maar door de slechte wifi verbinding hier ben ik alles weer kwijt. Gelukkig was het niet zo veel.
Ik ben dus momenteel op airport Mauritius en daar wacht ik op mijn volgende vlucht naar Antananarivo. De vlucht vanuit Heatrow verliep heel soepel, dat wil zeggen ik heb praktisch de hele tijd geslapen.. Dat kon gelukkig ook makkelijk omdat het vliegtuig erg leeg was. Ik had dus mooi 2 dekens, 2 kussens en 2 stoelen!
Dit vliegveld is groter dan van San Jose in Costa Rica vorig jaar, wat me wel een beetje verbaast omdat het eiland erg klein is. Ik wacht nog op mijn gate nummer, mijn vliegtuig vertrekt over anderhalf uur zo'n beetje. Er zijn hier 3 gates dus zo heel moeilijk zal het wel niet zijn! Het schijnt hier buiten 27 graden te zijn! Maar daar krijg je niet heel veel van mee met die airco hier. Het eiland ziet er echt schitterend uit vanuit de lucht! Jammer dat ik daar nu niet meer van kan zien. Maar met dit verhaal heb ik toch wel weer mooi een vlaggetje extra op mijn blog.
Ik was bijna vergeten dat Mauritius zo bekend was om de dodo's. Maar daar word je goed aan herinnerd als je hier in de souvenirshops kijkt.

Gek dat er alweer bijna een dag voorbij is sinds mijn vertrek van schiphol. Ik ben inmiddels al door 3 tijdzones gevlogen en ben mijn gevoel voor tijd dus behoorlijk kwijt!
Ookal was het afscheid van mama, papa en renée natuurlijk wel weer emotioneel, ik sta er een stuk positiever in dan de vorige keer. Misschien omdat het dit keer maar 3 maanden is, misschien omdat ik ondertussen er veel meer ervaring mee heb, maar ik denk vooral omdat ik er nu zo naar uit kijk en niet de hele tijd alleen denk aan wie ik zolang niet ga zien en wat ik achterlaat.

Nou, ik ga zo maar eens opzoek naar mijn gate. Ik zal over een paar uurtjes weer wat van me laten horen als ik op Madagascar ben! Dan kan ik gelijk even met thuis skypen om oma te feliciteren natuurlijk! Bedankt voor alle lieve reacties, het doet me erg goed :)
Tot snel, Liefs, Marloes

  • 05 Mei 2013 - 17:47

    Tijntje:

    op naar het volgende vlaggetje, je bent er bijna! :D tot het volgende verhaaltje!

  • 05 Mei 2013 - 19:12

    Hans Fröling:

    Het vliegveld is natuurlijk groot door de af en aan vliegende dodo's. Dodo's waren bijna uitgestorven vanwege het gebrek aan vliegvekden. Je vader.

  • 05 Mei 2013 - 20:31

    Wilma:

    Kijk zo komen er wel vlaggetjes bij. Helemaal goed bedacht. Je gaat er vast nog meer scoren. Hoe vaker je gaat hoe makkelijker het wordt. Gefeliciteerd met je oma's verjaardag.

  • 06 Mei 2013 - 14:10

    Els En Gertjan:

    Zo, we zijn weer onderweg. Je begrijpt zeker wel dat we weer mee reizen. Altijd gezellig een paar mensen in je rugzak die met je meekijken en mee genieten. Succes. Ik zie dat we alweer 2 berichten achter lopen. Mooi is dat. Als ik vanmiddag tijd heb, lees ik die ook nog even. Zoals de vorige keer, vertel ik al je verhalen weer door aan Els, weet die ook wat je allemaal doet. Tot de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 44270

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: