Even een berichtje! - Reisverslag uit Fianarantsoa, Madagascar van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Even een berichtje! - Reisverslag uit Fianarantsoa, Madagascar van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Even een berichtje!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 Augustus 2013 | Madagascar, Fianarantsoa

Voor de mensen die ondertussen denken dat ik verdwaald, verdronken of gekidnapt ben:
Alles gaat goed met me, ik had al een mooi verhaal klaar staan. Alleen door tegenslagen met de internetverbinding en het gebrek aan een computer heb ik nog niet de kans gehad die erop te zetten. Ik hoop een deze dagen de kans wel te hebben want ik ga madagascar alweer bijna verlaten en ik heb nog zoveel te vertellen! Dus misschien tot snel!

  • 03 Augustus 2013 - 21:28

    Monique:

    hooii marloesje,

    Blij dat je nog leeft, ik dacht al..... ;)

    Tot snel! Ben benieuwd naar je verhaal!

    Liefs xxxx Monique.

  • 04 Augustus 2013 - 12:34

    Leoni Smith:

    Hoi Marloes, fijn te lezen dat het je goed gaat, ik was inderdaad ongerust aan het worden.

    Nog fijne laatste dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 44262

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: