Antananarivo! - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Antananarivo! - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Antananarivo!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Mei 2013 | Madagascar, Antananarivo

Hey!
Gelijk maar even een berichtje achter de vorige aan dan. In Mauritius kon ik die helaas niet posten, nu wel. Het duurde even maar ik ben eindelijk in Antananarivo aangekomen. Ik zit nu in een hostel midden in de stad. Het laatste stukje vliegen verliep ook erg goed, alleen kwam me het opstijgen en landen wel een beetje de keel uit.. Op het vliegveld aangekomen stapte ik in 24 graden. Dat viel best mee gelukkig. Volgens mij liggen de temperaturen in Nederland nu ook rond dat punt. Na wat geld te hebben gepint een taxi genomen en nu zit ik hier al een tijde gebruik van het internet te maken. Dat loopt niet zo heel soepel, maar ik mag niet klagen. Ik ga misschien zo de stad nog even verkennen, maar niet te ver want het is hier al donker sinds kwart voor 6 en dat lijkt me niet slim om dan alleen door een vreemde stad te gaan dwalen.
Morgenochtend ga ik proberen een taxi te nemen naar het zuiden. Eerst wilde ik met de bus gaan, maar ik heb gezien hoe die er bij rijden vandaag. Het zijn een soort mini busjes met zelfs passagiers boven op het dak. Dat lijkt me niet zo slim met een backpack. Ik ben erg benieuwd naar het onderzoeks instituut.

Nou ik laat wel weer wat horen als ik dan eindelijk op de plaats van bestemming ben!
Liefs, Marloes

  • 05 Mei 2013 - 18:15

    Ineke:

    Hé lieverd,fijn dat we je al op skype gezien en gesproken hebben. Hier is het ook boven de 20 graden en we zitten al de hele middag buiten met oma. 96 jaar geworden vandaag,leuk dat je haar kon feliciteren op skype. We gaan zo na de vishapjes en soep kleine pizaatjes eten..... Hopelijk horen we morgen via Renée dat je veilig op de plaats van bestemming bent.Goede reis,slaap lekker straks en heel veel liefs van ons:Mark,Renée,Oma,papa en mamaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ps vergeet je malariapil niet!!!!!

  • 05 Mei 2013 - 18:17

    Anita:

    Stoer hoor marloes!! echt super dat je dat allemaal doet.
    Veel succes!

  • 05 Mei 2013 - 18:26

    Nel:

    Hoi wereldreizigster,
    Je bent weer gearriveerd! Weer een vlaggetje erbij. De reis zit er bijna op, morgen nog het laatste stukje en dan ben je op de plaats van bestemming. Ik ben heel benieuwd hoe de situatie daar is, want daar ga je toch (meen ik) wel drie maanden wonen. Ik kijk uit naar je volgende verslagen.Wie weet wat je nu allemaal weer ziet en waarmee je gaat werken.
    Succes!

  • 05 Mei 2013 - 18:27

    Nel:

    Hoi wereldreizigster,
    Je bent weer gearriveerd! Weer een vlaggetje erbij. De reis zit er bijna op, morgen nog het laatste stukje en dan ben je op de plaats van bestemming. Ik ben heel benieuwd hoe de situatie daar is, want daar ga je toch (meen ik) wel drie maanden wonen. Ik kijk uit naar je volgende verslagen.Wie weet wat je nu allemaal weer ziet en waarmee je gaat werken.
    Succes!

  • 05 Mei 2013 - 20:03

    Bernadeth:

    Hihi loes! Geweldige meid ben je! Echt leuk om te lezen! Klinkt allemaal heel gemakkelijk zn reis maar het lijkt mij best wel eng.. Succes! Xxx

  • 05 Mei 2013 - 20:22

    Heidi:

    Ha die Marloes,
    Ik ga weer genieten van je reisverslag. Geniet veel daar en ik vind het superstoer dat je alweer zo'n lange reis in je uppie maakt.
    Groetjes Heidi

  • 05 Mei 2013 - 20:54

    Wouter:

    Hey Marloes, natuurlijk weer te laat om je goede reis te wensen! Je bent er dus al. Succes met je werkzaamheden daar, geniet ervan. Wij genieten hier van je mooie verhalen!! Groetjes.

  • 05 Mei 2013 - 21:07

    Wilma:

    Ook het volgende vlaggetje heb je al weer gescoord. Nog een laatste rit met bus of taxi (doe maar taxi als ik het zo lees) en dan ben je echt waar je zijn moet. Veel succes!

  • 06 Mei 2013 - 14:57

    Els En Gertjan:

    Het is mooi om te zien hoe anders je deze reis aanpakt en lijkt te beleven. Veel ervarener en handiger dan de vorige reis. Dit moet voor jou dat ook minder stress opleveren, ...... hopen we. Nu maar hopen dat je een goede taxi gevonden hebt en een nog betere chauffeur, zodat je niet volledig uitgewoond op je bestemming aangekomen bent. We lezen dat uiteraard, toch?

  • 06 Mei 2013 - 18:39

    Leoni :

    Fijn te lezen dat je reis nu goed is gegaan. Wel spannend hoe je bij je onderzoekplaats moet komen. Ik zal blij zijn als je veilig bent aangekomen. Liefs Leoni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 44314

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: