Another interesting day! - Reisverslag uit San Gerardo, Costa Rica van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Another interesting day! - Reisverslag uit San Gerardo, Costa Rica van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Another interesting day!

Door: marloesfroling

Blijf op de hoogte en volg Marloes

13 Februari 2012 | Costa Rica, San Gerardo

Lieve mensen,
Ik had eigenlijk een beetje voor mezelf bedacht dat ik vanaf nu niet elke dag meer wat ga schrijven. Maar eigenlijk vind ik het schrijven veel te leuk om mee te stoppen. En ik blijf dingen mee maken dus er is ook nog wat om over te schrijven.

Vanochtend had ik even een inkak momentje. Ik zag overal eigenlijk tegenop. Ik was ook fysiek niet helemaal in orde. Dus toen ben ik eens heel rustig een wandelingetje gaan maken richting San Gerardo. Ik ben ongeveer tot halverwege gekomen, en heb weer hele mooie foto's gemaakt.
Voor de mensen die het nog niet weten, ik kan vanaf hier via dit blog geen foto's uploaden. Dus ik heb ze op mijn facebook gezet, dat is een beetje jammer voor degene die geen facebook hebben. Maar ik ga binnekort ook nog een selectie naar het thuisfront mailen, dus mocht u geintereseerd zijn dan mail ik ze natuurlijk even door.

Waar was ik.. Oja de wandeling! Dit heeft me erg goed gedaan en toen ik terug was was ik weer helemaal gekalmeerd en kon ik er weer tegen aan. Om 12 uur ben ik even lekker gaan skypen met het thuisfront. Trouwens vanochtend heb ik even contact gehad met de andere kant van de wereld! Jawel met Qiwi in Maleisie! Dat was heel gek om elkaar even te spreken maar heel erg fijn!

In de middag heb ik een boek hier gevonden die me behoorlijk met mijn onderzoek kan gaan helpen. Ik heb namelijk nog steeds geen idee waar ik dat over zal gaan doen. Maar met deze methode heb ik er een stuk meer vertrouwen in, dus ik ga de komende dagen weer eens flink aan de wandel om indrukken op te doen!

Smiddags heb ik nog een klein ommetje gemaakt langs de rivier hier en toen ben ik een super mooi zwemplekje tegen gekomen, in een van de poelen tussen een aantal watervallen! Foto's zijn binnekort te bezichtigen!
Dus als ik morgen helemaal afgemat ben van het wandelen ga ik misschien wel een duik nemen in dit heerlijk paradijs. Wat waarschijnlijk wel zal tegenvallen omdat dit aardig koud kan zijn.

Ondertussen leer ik veel over planten en bomen door boeken door te kijken en mijn "huisgenoot" hier leert me af en toe een heerlijk nieuw recept zodat ik als hij over een maand weg is niet zal verhongeren! Ik heb nu al een flinke boodschappenlijst gemaakt met lekkere dingen voor als we weer naar de winkel gaan!

Net weer de avond ingeluid met mijn dagelijkse tv show.. De vuurvliegjes!! Ik heb ze trouwens nu gefilmd en een foto ervan gemaakt!
Phoe, ik denk elke keer dat ik een klein stukje ga schrijven, maar blijk toch meer te vertellen te hebben dan ik dacht..
Nou wie weet tot morgen en anders tot de volgende keer!
Liefs, Marloe (op z'n engels uitgesproken, zo word ik hier genoemd)

  • 13 Februari 2012 - 06:23

    Hans Fröling:

    Voor straks goede morgen lieve schat, je vader.

  • 13 Februari 2012 - 09:09

    Steven:

    He!
    Net die foto's bekeken. maar wel super vet. heb je trouwens nog veel mensen om je heen of zit je vooral jezelf?

    steven

  • 13 Februari 2012 - 09:53

    Je Zusje:

    oe oe oe ik wil de foto van de vuurvliegjes zien!!!! ik ben nu op school blee weer een nieuwe dag van de week en veel te doen hihi. ik kijk vanmiddag of ik internet heb op mijn kamer!! knuffel

  • 13 Februari 2012 - 09:59

    Wilma Hebbink:

    Hoi Marloes,
    Ja jij kunt er wat van met je verhalen. Maar ik vind het wel leuk hoor om ze te lezen. Een jaar geleden keek ik ook erg vaak toren waren het verhalen van Jorienke in Argentinië. Veel herkenning van het ver weg zijn van je dochter. Kan ik lekker tussen door met je moeder over kletsen.
    Geniet van de vuurviegjes en al de andere mooie dingen die we hier (koud, glad) niet hebben.

    Groetjes van Wilma

  • 13 Februari 2012 - 13:43

    Marloes Fröling:

    Hey, leuke reacties!
    Ik ben hier nu met zo'n 4 andere die ik dan weer wel en dan weer niet zie, 2 vertrekken er over 2 weken en de andere over een maand. En dan komen er misschien weer nieuwe mensen ik weet het niet. Ik moet je manager hier nog ontmoeten die komt hopelijk vandaag of morgen!
    Ik zal vanavond weer wat foto's op facebook zetten! Liefs, Marloes

  • 13 Februari 2012 - 18:57

    Leoni :

    Hoi Marloes.
    Wat geweldig om je belevenissen te lezen. Jullie zitten allebei in een paradijs, hopelijk komen jullie nog wel terug! Fijn dat jullie met elkaar hebben gesproken, wat een wonder is dat toch.
    Het is leuk om je zo enthousiast te zien schrijven en ja, foto's graag.
    We zijn hier benieuwd naar wat je gaat doen. Liefs leoni

  • 13 Februari 2012 - 22:12

    Wilma Hebbink:

    Hoi Marloes, ik heb net via jouw moeder de prachtige foto's gezien.
    Super om nu ook te kunnen zien wat je al vertelde in je blog.
    Wauw!

  • 14 Februari 2012 - 16:49

    Judith:

    Marloes, vandaag van je vader en moeder je foto´s doorgestuurd gekregen. Prachtig zeg!! We komen gauw eens op de koffie.. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Gerardo

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 44320

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: