Gestrand in Madrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Gestrand in Madrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Gestrand in Madrid!

Door: marloesfroling

Blijf op de hoogte en volg Marloes

07 Februari 2012 | Spanje, Madrid

Dat moet echt mij weer overkomen; voor het eerst een grote, lange reis alleen maken en dan stranden in Madrid. We zijn vanacht om half 3 opweg gegaan naar Schiphol, backpack achterin en rijden maar. Natuurlijk hoefde we er pas om 5.10 te zijn i.p.v. 4.40, maar goed beter te vroeg dan te laat. Alles ging verder wel goed, tot het moment van afscheid nemen kwam. Dat was een erg intens verdrietig maar toch ook mooi moment. En daar ging ik met bonzend hart alleen verder. Gelukkig geen moeilijkheden gehad met douane of iets dergelijks en na lang gezwaai en kus handjes werpen was ik dan toch echt verdwenen.

Eenmaal bij mijn gate aangekomen nam ik rustig de tijd om het even allemaal te laten bezinken en gelukkig kreeg ik al snel een paar smsjes binnen van mijn uitzwaai team die alweer in de file stond bij utrecht.
Om 7.10 kon ik het vliegtuig in en we zouden 7.40 vertrekken. Maar.. het werd uiteindelijk 9.00 uur voordat we wegreden en pas om 9.15 opstegen! Voor mij nog geen putn om te panieken want ik had een mooi uitzicht bij het raam. Wel hoorde ik hier en daar het gemopper over aansluitingen halen etc.

Maar toen ik na vele malen in slaap vallen toch zelf eens op mijn horloge keek gingen mijn zenuwen toch ook wel flink omhoog. We zouden het net kunnen halen dacht ik. En natuurlijk op al dat soort momenten moet je met je vliegtuig juist bij de achterste gate zijn en heel langzaam rijden..

We kregen in het vliegtuig al ons gate nummer door dus met een groepje sprintte we door de gangen, er achter komend dat gate U62 een heel ander gebouw is! Dus eerst ondergrond met een soort tram en dan nog weer verder hollen, hopend dat ons vliegtuig eventjes zou wachten. Maar helaas bij de gate aangekomen zagen we al een hele rijd bij de service balies staan.

Dus dan maar achteraansluiten, en na een uur kreeg ik te horen dat ik de volgende dag pas weer naar San José kon vliegen. Uiteraard was er een goede service die ons een hotel aanbood met lunch, diner en ontbijt.
Dus daar zit ik dan nu nagenietend van een heerlijk bufet, met gratis wifi dit reisverslag te typen.

Morgen vervolgd zich de reis maar ik wilde dit wilde avontuur (voor mijn doen dan) toch even met jullie delen!
Ik ben net zo benieuwd hoe het verder gaat als jullie dus ik hou jullie op de hoogte.
Veel liefs, Marloes


  • 07 Februari 2012 - 14:50

    Bernie:

    haha! ik vond het een mooi avontuur;)

  • 07 Februari 2012 - 15:08

    Marleen:

    He, potverdikkie, heb jij weer! Maar nu had je wel gelijk iets spannend om aan ons te vertellen :P

  • 07 Februari 2012 - 15:08

    Je Zusje :):

    heeeee lieve grote zus, jeetje wat een verhaal zeg. en weetje wat het gekke is dat ik er niet bij ben :P klinkt miscien stom maar wat was ik graag met je mee gegaan! ik mis je nu al maar ik weet ook dat het heel veel op gaat leveren deze reis en dat je het prima in je eentje gaat redden ;) heel leuk verslag ik hoop er gauw weer een te lezen :) heel veel succes ik denk aan je hou van jou en tot op skipe ;) xxxxx knuffel

  • 07 Februari 2012 - 15:10

    Je Zusje:

    hihi dat eerste smily poppetje moet een :( poppetje zijn want anders komt het een beetje raar over die zin :p xxx

  • 07 Februari 2012 - 15:35

    Jesse:

    Niet het beste begin van je reis, maar je leert er wel meteen weer van
    Hopelijk zit het je morgen allemaal mee!

    Goede reis verder en hopelijk horen we snel meer
    x

  • 07 Februari 2012 - 15:39

    Anita:

    Hee Marloes. Geweldig dapper van je hoor, en zo zie je maar, het komt allemaal op zijn pootjes terecht hoor, overal is een oplossing voor, hoe wel niet vanzelf natuurlijk. Slaap lekker voor vannacht. En morgen goede reis. We zijn heel erg benieuwd naar jou avonturen. Daaag, uit koud reeoord

  • 07 Februari 2012 - 15:45

    Qiwi:

    Hey lieve schat,
    Ik las net je mailtje al, maar hier beschrijf je het nog spannender! Geniet maar van je luxe verblijf, en ik probeer je blog zoveel mogelijk te volgen.
    Dikke kus!

  • 07 Februari 2012 - 15:46

    Bernadeth:

    Phoee wat een paniek verhaal! Gelukkig ben je daar goed aangekOmen en hopelijk loopt de reis verder goed!! Liefs xxxxxxx leuk om te lezen.

  • 07 Februari 2012 - 16:05

    Judith:

    Tja, wie dacht dat wereldreiziger geen echt beroep is..? Komt een hoop bij kijken blijkt alweer! Geniet van (the outskirts of) Madrid en voor morgen: goede reis!

  • 07 Februari 2012 - 17:08

    Lieke:

    Haha! And so her adventure begins! Nu maar hopen dat ik niet ga stranden in Madrid. Succes Loesje!

  • 07 Februari 2012 - 17:55

    Kirsten:

    Hey mop!

    Goed begin! Voordeel is wel dat je het even luxe hebt. En avondje Madrid is ook niet slecht. Lekker een mojito mee pakken Hihi! Hou ons op de hoogte!

    Liefs, Xx Kir

  • 07 Februari 2012 - 18:06

    Marloes:

    Lieve Mensen,
    Wauw, ik wist niet dat al die lieve berichtjes echt een soort
    medicijn zouden zijn. Ik zat hiernet even met pijn in mijn buik en hart van een soort heimwee te lezen en nu voel ik me weer helemaal verlicht en heb er weer vertrouwen in.
    Super bedankt voor de reacties allemaal, het helpt me er echt doorheen! Liefs, Marloes

  • 07 Februari 2012 - 21:15

    Leoni Smith:

    Jeetje, wat een avontuur alweer.
    Alles zo goed gepland en zo mooi zelf op tijd zijn en dan gedoe met je vliegtuig.
    Reizen blijft vol onverwachtte dingen. Fijn dat je wel goed verzorgd bent met een goed bed en lekker eten.
    Geniet er maar van en welterusten. Hopelijk gaat het morgen allemaal goed met je verdere reis.

    Liefs Leoni

  • 07 Februari 2012 - 21:18

    Els En Gertjan:

    lekker bezig Marloes! Ja, zo wordt een lange reis wel heel erg lang. We hopen dat je ondanks alle stress straks toch lekker slaapt en morgen fit en op tijd bij je gate staat om de natte plas over te steken. Succes morgen.

  • 09 Februari 2012 - 03:42

    Judith Uit Oz:

    Hoi marloes, Leuk begin zeg. Hoop dat je inmiddels bent aangekomen. Lekker spannend zeg. xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 44345

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: