Vlucht geboekt! - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Vlucht geboekt! - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Vlucht geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 April 2013 | Nederland, Vorden

Dag lieve mensen,
Daar ben ik weer, na ongeveer 8 maanden. Ik wilde even laten weten dat mijn volgende reis weer gepland is! Dit keer ga ik voor 3 maanden naar Madagaskar om daar voor mijn afstudeer onderzoek gegevens te verzamelen. Ik wist al een tijdje dat ik er heen zou gaan maar vandaag heb ik dan ook echt mijn vliegticket geboekt. En nu het vast staat dacht ik dat het wel tijd zou zijn om hier ook weer mensen van op de hoogte te stellen. Misschien zal ik de komende maand voor mijn vertrek er nog wat informatie opzetten, maar ik zal voornamelijk weer op mijn blog gaan schrijven als ik echt op reis ga. Ik vond het de laatste keer echt heel erg fijn dat zoveel mensen mijn verhalen lazen (en er op reageerde) en ik hoop ook dit keer weer veel lezers te boeien.
Veel liefs, Marloes

  • 06 April 2013 - 16:43

    Mama:

    Hé lieve dochter,je gaat weer een nieuwe uitdaging aan en je hebt er veel zin in. Succes met alle voorbereidingen en over 4 weken is het zover:je reis naar Madagascar.Hopelijk worden het een paar leerzame en leuke maanden voor je!!!! Liefs

  • 06 April 2013 - 16:56

    Theo Coolen:

    Dag Marloes,

    Leuk weer van je te horen! Ik ga volop van je blogs genieten. Madagaskar... een klein continent op zichzelf.
    Kun je in grote lijnen beschrijven wat je daar gaat doen en waarom je keuze op dit eiland is gevallen?

    Groetjes, Theo

  • 06 April 2013 - 17:49

    Klaas En Leoni:

    Wat fijn voor je. Het is je dus gelukt en we zijn heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. We zullen je hier met plezier volgen. Sterke met de laatste voorbereidingen en een heel goede tijd toegewenst.
    Klaas en Leoni

  • 06 April 2013 - 17:53

    Nel Riemers:

    Leuk hoor, het komt nu echt dichtbij. Leuk dat je het even vertelde en ik kijk erg uit naar je blog. Geniet nog even van dat heerlijke Nederlandse bos en geniet van je familie! En die vier weken vliegen voorbij! Succes met je voorbereidingen. Groetjes Nel

  • 06 April 2013 - 18:43

    Annemiek En Hans:

    Hey Marloes,

    Niet het beste kadootje ooit, voor je moesjes verjaardag ;) Maar goed, ze is ondertussen best gehard hé?! Geniet van de voorbereidingen en de voorpret!! groetjes Annemiek

  • 06 April 2013 - 22:56

    Wilma:

    Hé Marloes wat leuk zeg. De voorbereidingen beginnen nu dus al weer. Gelukkig ben je maandag nog gewoon thuis met de verjaardag van je moeder. Maar ik zal weer genieten van je blogs. Groetjes van Wilma

  • 07 April 2013 - 10:30

    Hans Fröling:

    Waarom weet ik nooit iets, snik

  • 07 April 2013 - 19:57

    Albertha Terpstra:

    Ha Marloes,

    Na de dienst op Palmpasen hebben we enige tijd met elkaar gesproken en vertelde je over je nieuwe uitdaging. Dat het in zo'n rap tempo zou gaan had ik niet begrepen, maar je zet er vaart achter.
    Succes met de voorbereiding!

    Hartelijke groet,
    Albertha

  • 09 April 2013 - 11:10

    Linda:

    Luek!!!!!!!

  • 15 April 2013 - 10:14

    Monique!:

    Hoii marloesje!

    We gaan je uiteraard weer volgen! Ik hoop dat je het super naar je zin gaat hebben!!! Spannend weer voor paps en mamas ;)!( En voor jou natuurlijk helemaal!!)Super veel plezier en als je terug bent word het dan toch echt even afspreken hoor!!!!

    Liefs Monique!!

  • 26 April 2013 - 09:49

    Judith En Peter:

    Hoi Marloes,
    Al (bijna) weg? Hopelijk wordt het weer net zo'n mooie belevenis als je vorige opdracht. Goede reis en veel succes met je onderzoek!
    groetjes,
    Peter en Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 44284

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: