Yes Yoghurt! en meer natuurlijk - Reisverslag uit San Gerardo, Costa Rica van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Yes Yoghurt! en meer natuurlijk - Reisverslag uit San Gerardo, Costa Rica van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Yes Yoghurt! en meer natuurlijk

Door: marloesfroling

Blijf op de hoogte en volg Marloes

23 Februari 2012 | Costa Rica, San Gerardo

Hoera! Ik heb gezegenviert! (of zo iets).. Ik heb namelijk yoghurt gevonden! Nu kan ik de hele wereld weer aan hihi. Ik maanden van te voren aan het afkicken gegaan om dit vol te kunnen houden.. tja..
Sorry ik denk niet dat dit verhaal veel nuttigs zal bevatten maar ik moest het gewoon even met jullie delen!

Verder gaat het hier prima hoor, vandaag naar de grote stad San Isidro geweest. Had niet echt iets nodig, maar om 1 uur zou ik mee mogen naar een lunch met iemand die hier in de buurt een stuk land heeft en ook veel met weed control moet doen. Daar heb ik best wel wat van opgestoken.
En ook van het eten, we aten in een 4 sterren hotel (weet niet hoeveel dat zegt hier in costa rica maarja het zag er goed uit!)
We zijn heen en terug met de auto geweest en ik moet zeggen dat is nog steeds een hele ervaring. Ook omdat ik nu over Tom's schouder heb mee gekeken en zag dat ze hier dus helemaal niet aan kilomter tellers doen! Nouja ze zijn er wel, maar ze werken niet..:p
De terug weg was wat lastiger omdat ik tussen Kat en Jenny en alle boodschappen zat gepropt! Maar ik heb het gehaald.

Gistere gingen de scholieren hier hun presentaties geven over wat ze geleerd hadden de afgelopen dagen. Het zag er goed uit. Savonds hebben we met zn alle gegeten in cafe bambu onder aan de berg en daar hebben we nog een hele tijd gedanst op de spaanse muziek!
Het gaat trouwens weer aan de betere hand met mij zoals je misschien wel kan merken. Het is nog steeds niet helemaal over, maar ik voel me een stuk beterder!

Zo ik ga er een eind aan breien, zo'n dagje naar de stad kan je behoorlijk uitputten, vooral met dit "relaxte" tempo hier. Ze bedenken onderweg nog eens vaak wat ze ook nog moeten hebben, dus het werd een hele tocht.
Morgen even verder aan de slag met het onderzoek en ik moet hier ook nodig weer eens wassen..:p
Dit weekend is het grote feest voor de race, het zag er beneden al gezellig uit. Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte!

Terwijl ik dit zit te typen, fladderen de laatste kolibries voor mijn huisje langs.
Zo'n mooi gezicht! Ik hoop vanaf maandag weer foto's te kunnen plaatsen op facebook want dan heb ik misschien weer een werkende plug voor mijn eigen laptop!
Nou buenas noches mensen en tot snel weer! Liefs, Marloes

  • 24 Februari 2012 - 07:53

    Papa:

    Door het vinden van yoghurt is de laatste band met het onbekende doorbroken nu heb je alleen de kolibrís nog. Dochter het ga je goed.

  • 24 Februari 2012 - 08:25

    Wilma Hebbink:

    Ha Marloes,
    Dit berichtje klinkt weer veel beter dan de vorige. Toch wel fijn dat het weer beterder gaat met jou. Wat yoghurt met je kan doen zeg!! ;)
    En... zitten te typen met de kolibries fladderend voor je raam...wauw! Dat moet echt super zijn.
    Genieten maar weer.
    Tot het volgende verhaal. Ik geniet er van.
    Groetjes.

  • 24 Februari 2012 - 08:34

    Bernadeth:

    Geluksvogel :) eetsmakelijk en smull er lekker van!

    Liefs xxxx knuf

  • 24 Februari 2012 - 12:23

    Qiwi:

    Hey mop,
    Nu ik hoor dat de yogurt goed smaakt weet ik zeker dat het weer goed met je gaat! En goed dat je een plug hebt. Wat ik je nog wilde vertellen, ik heb hier ook een paar vuurvliegjes! Elke keer als ik er een zie moet ik aan jou denken.
    Dikke kus

  • 24 Februari 2012 - 18:14

    Ina Knoef:

    Hallo Marloes, wat een fantastische verhalen schrijf jij over jouw belevenissen in Costa Rica. Heerlijk om te lezen. Door jou manier van schrijven zie ik het zo voor me. Ik wens je succes met je onderzoek en hoop dat het snel weer goed komt met de plug voor je laptop. Geniet van al het moois en mag ik je blijven volgen? Hartelijke groeten van Ina Knoef

  • 24 Februari 2012 - 21:48

    Leoni :

    Hoi Marloes.
    Wat fijn dat het weer beter met je gaat. Je hebt nu een eerste aanpassing doorstaan en yogurt als beloning, een heerlijk toetje waar je van opknapt. Het is zo leuk om je verhalen te lezen, zo hebben we hier een beetje zicht op wat je daar allemaal beleeft. Geweldig hoe je het allemaal doet en wat mooi die Kolibries voor je raam. Hier vliegen de ganzen weer op ons dak, het wordt voorjaar. Liefs Leoni

  • 26 Februari 2012 - 21:06

    Je Zusje:

    yoghurt yoghurt yoghurt ik zou het bijna zelf is geen eten puur om mee te maken waar jij nu zo dol op bent hihi hou van jou lieve zus!

  • 27 Februari 2012 - 08:43

    Jorn S:

    wauw klinkt goed :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Gerardo

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 44270

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: