Terug in Antananarivo om uit te vliegen! - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu Terug in Antananarivo om uit te vliegen! - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Marloes Fröling - WaarBenJij.nu

Terug in Antananarivo om uit te vliegen!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Augustus 2013 | Madagascar, Antananarivo

Hoi allemaal,
Ik wilde even vertellen dat ik veilig in de hoofdstad aangekomen ben. Ik had jullie nog een verhaal beloofd, alleen heb ik de kans niet meer die hier ergens te uploaden. Dus die houden jullie nog van me tegoed als ik thuis ben woensdag ;
jaja, morgen is het al zover! Dan ga ik dit mooie eiland verlaten. En met gemengde gevoelens dat wel. Maar dat kunnen jullie dan snel lezen in de komende verhalen! Voor mij is het nu bijkomen van mijn nu al lange tocht en voorbereiden voor het laatste deel morgen in de lucht! Tot woensdag! Liefs, Marloes

  • 05 Augustus 2013 - 20:24

    Heidi En Wouter:

    Goeie reis Marloes.

  • 05 Augustus 2013 - 20:51

    Vertegenwoordiger Sranan TOK-4:

    Een goede reis terug gewenst Marloes!
    Groeten!

  • 05 Augustus 2013 - 23:11

    Annemiek En Hans:

    Geniet van een goede terugreis en verheug je maar vast op je thuiskomst, want ik weet zeker dat ze de uren al bijna gaan aftellen om je weer in de armen te kunnen sluiten!!
    Dus ook: fijne thuiskomst! liefs van ons

  • 05 Augustus 2013 - 23:17

    Qiwi:

    Goeie reis en tot snel weer in Velp! We zijn allemaal erg benieuwd naar de foto's!

  • 06 Augustus 2013 - 15:18

    Mama:

    Hé lieverd,we zijn net thuis uit Luxemburg,meteen naar je berichten gekeken. Net nog een sms van je ontvangen,je gaat over een uurtje de lucht in,wij tellen de uurtjes af en we zien elkaar morgen op Schiphol,heel veel liefs,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmama l

  • 06 Augustus 2013 - 21:53

    Nel :

    Goeie reis en een hele fijne thuiskomst. Iedereen kijkt reikhalzend naar je uit en zal heel blij zijn je weer in de armen te sluiten. Groetjes en misschien tot ziens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 27 Dec. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 44246

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 07 Augustus 2013

Final thesis research in Madagaskar!

07 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

My internship in Costa Rica

Landen bezocht: